GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo.

  1. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
  • prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
  • prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
  • prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
  • nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
  1. Grąžinti galima šiais būdais:
  • bet kurioje PREMIUM fizinėje parduotuvėje.
  • per Omniva paštomatus. Užpildykite grąžinimo formą – https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/epremiumfashion-lt. Grąžinimo kaina – 2,15 Eur.

    Nepageidaujamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas. Jūs esate atsakingas už grąžinamų daiktų išsiuntimą atgal mums, nes pervežimo metu pamestos prekės nebus kompensuotos.

  1. Prekės nurodytos LR įstatymuose negrąžinamos ir nekeičiamos.

 

  1. Užsakymo suma grąžinama į tą pačią užsakovo sąskaitą per 14 kalendorinių darbo dienų nuo grąžintos prekės datos.

 

  1. PREMIUM pasilieka teisę negrąžinti užsakymo sumos iki kol nebus pateikti dokumentai apie pirkimo užsakymą arba nebus grąžintos prekės.

 

  1. Prekių keitimas į kitą dydį ar spalvą yra vykdomas fizinėse parduotuvėse.

 

  1. Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.

 

  1. Šie kriterijai netaikomi prekėms grąžinamoms dėl gamyklinio broko.

 

Parduotuvės, kur galima grąžinti prekes:

KAUNE:

Parduotuvė PREMIUM

Laisvės al. 45, Kaunas

Mob. + 370 610 11193

Darbo laikas: I-V 10-19 val., VI 10-17 val., VII-nedirba

 

VILNIUJE:

Parduotuvė PREMIUM

PLC „Panorama“ 2 aukštas, Vilnius

Mob. + 370 618 183 71

Darbo laikas: I-VII 10-21 val.

 

KLAIPĖDOJE:

Parduotuvė PREMIUM

H.Manto g. 11A, Klaipėda

Mob. + 370 686 51586

Darbo laikas I-V 10-19 val., VI 10-18 val., VII-nedirba

 

DRUSKININKUOSE:

Parduotuvė PREMIUM

Taikos g. 7, Druskininkai

Mob. +370 611 14103

Darbo laikas I-V 10-19 val., VI-VII 10-18 val.

Translate »