Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo.
- Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
- Grąžinti galima šiais būdais:
- bet kurioje PREMIUM fizinėje parduotuvėje.
- per Omniva paštomatus. Užpildykite grąžinimo formą – https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/epremiumfashion-lt. Grąžinimo kaina nuo – 2,15 Eur.
Nepageidaujamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas. Jūs esate atsakingas už grąžinamų daiktų išsiuntimą atgal mums, nes pervežimo metu pamestos prekės nebus kompensuotos.
- Prekės nurodytos LR įstatymuose negrąžinamos ir nekeičiamos.
- Užsakymo suma grąžinama į tą pačią užsakovo sąskaitą per 14 kalendorinių darbo dienų nuo grąžintos prekės datos.
- PREMIUM pasilieka teisę negrąžinti užsakymo sumos iki kol nebus pateikti dokumentai apie pirkimo užsakymą arba nebus grąžintos prekės.
- Prekių keitimas į kitą dydį ar spalvą yra vykdomas fizinėse parduotuvėse.
- Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.
- Šie kriterijai netaikomi prekėms grąžinamoms dėl gamyklinio broko.
Parduotuvės, kur galima grąžinti prekes:
KAUNE:
Parduotuvė PREMIUM
Laisvės al. 45, Kaunas
Mob. + 370 610 11193
Darbo laikas: I-V 10-19 val., VI 10-17 val., VII-nedirba
VILNIUJE:
Parduotuvė PREMIUM
PLC „Panorama“ 2 aukštas, Vilnius
Mob. + 370 618 183 71
Darbo laikas: I-VII 10-21 val.
KLAIPĖDOJE:
Parduotuvė PREMIUM
H.Manto g. 11A, Klaipėda
Mob. + 370 686 51586
Darbo laikas II-V 10-19 val., VI 10-18 val., VII-I -nedirba
DRUSKININKUOSE:
Parduotuvė PREMIUM
Taikos g. 7, Druskininkai
Mob. +370 611 14103
Darbo laikas I-V 10-19 val., VI-VII 10-18 val.