D.U.K

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus. Jeigu neatsakėme į Jūsų klausimą, parašykite mums el. paštu eparduotuve@premiumfashion.lt ir mes atsakysime į Jūsų klausimus.

 

Ar būtina užsiregistruoti, norint apsipirkti mūsų el.parduotuvėje? 

Klientų patogumui siūlome galimybę apsipirkti tiek užsiregistravus, tiek neužsiregistravus. Tačiau užsiregistravus galėsite prekes įtraukti į savo mėgstamiausių prekių krepšelį bei sekti savo užsakymus.

 

Kaip aš sužinosiu apie užsakymo būseną? 

Įvykus sėkmingam užsakymui pirkėjas gaus apie tai patvirtinantį el. laišką su užsakymo detalėmis. Jeigu dėl kažkokių priežasčių užsakymas buvo nesėkmingas arba nėra galimybės išsiųsti prekes, klientas bus taip pat informuotas el.paštu. Kai prekės bus atvykusios į pasirinktą atsiėmimo vietą, klientas bus dar kartą informuotas el.paštu bei sms žinute.

 

Ar galima gauti PVM sąskaitą faktūrą? 

Žinoma, tereikia „Apmokėjimo“ dalyje suvesti įmonės detales ir mes jums išrašysime PVM sąskaitą faktūrą

 

Kaip vyksta užsakymo atsiėmimas parduotuvėje? 

Kai informacija apie užsakymą pasiekia atitinkamą parduotuvę, mes informuosime pirkėją el.paštu kada bus galima atsiimti prekes. Tada beliks tik atvykti į parduotuvę su užsakymo įrodymu bei asmens tapatybės kortele ir atsiimti prekes. Tuo pačiu atsiimant prekes parduotuvėje pirkėjas turi galimybę vietoje pasimatuoti prekes ir netikusias grąžinti. Jeigu pirkėjas nori, kad prekes už jį atsiimtų kitas asmuo, trečiasis asmuo turi pateikti el. laišką su užsakymo informacija bei taip pat pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Translate »