Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo.
- Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
- prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
- prekės komplektacija yra pilna, turi pardavimo dokumentą;
- nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.
- Grąžinti galima šiais būdais:
- bet kurioje PREMIUM fizinėje parduotuvėje.
- per Omniva paštomatus. Užpildykite grąžinimo formą – https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/epremiumfashion-lt. Grąžinimo kaina nuo – 2,15 Eur.
Nepageidaujamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas. Jūs esate atsakingas už grąžinamų daiktų išsiuntimą atgal mums, nes pervežimo metu pamestos prekės nebus kompensuotos. Grąžinant prekes iš užsienio, klientas savarankiškai atlieka grąžinimą ir susimoka.
- Prekės nurodytos LR įstatymuose negrąžinamos ir nekeičiamos.
- Užsakymo suma grąžinama į tą pačią užsakovo sąskaitą per 14 kalendorinių darbo dienų nuo grąžintos prekės datos.
- PREMIUM pasilieka teisę negrąžinti užsakymo sumos iki kol nebus pateikti dokumentai apie pirkimo užsakymą arba nebus grąžintos prekės.
- Prekių keitimas į kitą dydį ar spalvą yra vykdomas fizinėse parduotuvėse.
- Norėdami pakeisti prekę, ją grąžinkite ir užsisakykite naują.
- Šie kriterijai netaikomi prekėms grąžinamoms dėl gamyklinio broko.
Parduotuvės, kur galima grąžinti prekes:
KAUNE:
Parduotuvė PREMIUM
Laisvės al. 45, Kaunas
Mob. + 370 610 11193
Darbo laikas: I-V 10-19 val., VI 10-17 val., VII-nedirba
VILNIUJE:
Parduotuvė PREMIUM
PLC „Panorama“ 2 aukštas, Vilnius
Mob. + 370 618 183 71
Darbo laikas: I-VII 10-21 val.
KLAIPĖDOJE:
Parduotuvė PREMIUM
H.Manto g. 11A, Klaipėda
Mob. + 370 686 51586
Darbo laikas II-V 10-19 val., VI 10-18 val., VII-I -nedirba
DRUSKININKUOSE:
Parduotuvė PREMIUM
Taikos g. 7, Druskininkai
Mob. +370 611 14103
Darbo laikas I-V 10-19 val., VI-VII 10-18 val.