1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau ,,Taisyklės’’) yra privalomas teisinis dokumentas, kuriame yra nustatoma asmens, įsigyjančio prekes www.epremiumfashion.ltsvetainėje (toliau „Pirkėjas“) bei UAB „Sinvest fashion“, dirbančios PREMIUM vardu (toliau „Pardavėjas“) tarpusavio teisės, pareigos, atsakomybė ir kitos nuostatos, susijusios su pirkimu elektroninėje parduotuvėje.
1.2. Šios taisyklės yra taikomos sudarant bet kokią pirkimo-pardavimo sutartį www.epremiumfashion.lt svetainėje. Bet kokie nukrypimai nuo šios sutarties galioja tik tuo atveju, jeigu jie yra įforminami rašytiniu dokumentu tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.
1.3. Kiekvieną kartą užsisakant prekes mūsų svetainėje rekomenduojame atidžiai perskaityti šias pirkimo Taisykles ir Privatumo politiką bei įsitikinti, kad tinkamai supratote visus punktus. Jeigu nesutinkate su Pirkimo Taisyklėmis ir (arba) Privatumo Politikos nuostatomis, neturėtumėte naudotis šita elektronine parduotuve.
1.4. Šioje elektroninė parduotuvėje prekes gali įsigyti:
1.4.1. Fiziniai asmenys, kuriems jau yra sukakę 18 metų;
1.4.2. Fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 14 iki 18 metų ir yra gavę tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie disponuoja asmeninėmis lėšomis;
1.4.3. Juridiniai asmenys.
1.5. Šios Taisyklės gali būti keičiamos 8 dalyje nustatyta tvarka.
1.6. Šios Taisyklės tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sudaromos tik valstybine lietuvių kalba.
1.7. Paskutinį kartą šios taisyklės buvo keistos 2023.08.25 d.
2. Informacija apie Pardavėją
2.1. Šios Taisyklės yra taikomos įsigyjant prekes adresu www.epremiumfashion.lt. Pardavėjas yra UAB ,,Sinvest fashion”, Lietuvos bendrovė, veikianti Lietuvos respublikoje, kurios buveinės adresas yra Laisvės al. 45, Kaunas, Juridinio asmens kodas – 302473282, PVM mokėtojo kodas – LT100005130513.
2.2. Daugiau informacijos apie Pardavėją yra pateikiama skiltyje ,,Apie mus’’.
3. Asmens duomenų tvarkymas
3.1. Pardavėjas tvarko Pirkėjo asmens duomenis gerbdamas Pirkėjo privatumą vadovaudamasis Privatumo Politika, kuri atitinka Bendrojo Duomenų Apsaugos Reglamento nuostatas. Jei naudojatės šia svetainė, Jūs sutinkate su informacijos ir duomenų tvarkymu bei patvirtinate, kad Jūsų pateikta informacija ir duomenys yra teisingi.
3.2. Rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai perskaitytų Privatumo Politiką ir būtų įsitikinęs, kad visos Privatumo Politikos nuostatos jam yra suprantamos ir priimtinos.
4. Prekės
4.1. Prekių nuotraukos elektroninėje parduotuvėje yra tik iliustracinio pobūdžio ir Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės prekių spalvas ar kitas savybes. Tačiau Pardavėjas pasirūpino, remiantis protingumo principais, kad spalvos ir kitos savybės būtų kuo realistiškesnės. Pirkėjas, atlikdamas užsakymą, supranta, kad prekės gali nežymiai skirtis nuo nuotraukų, esančių šioje svetainėje.
4.2. Parduodamos prekės elektroninėje parduotuvėje yra eksponuojamos fizinėse PREMIUM parduotuvėse.
4.3. Prekės, nurodytos el. prekyboje, jeigu nenurodyta kitaip, yra prieinamos pirkimui. Įvykio metu, kai užsakytos prekės nebelieka ar dėl kitų priežasčių prekės negalima parduoti, Pirkėjas yra nedelsiant informuojamas elektroniniu paštu arba kitomis priemonėmis, tokio užsakymo vykdymas yra nutraukiamas ir Pardavėjas susitaria su Pirkėju dėl prekės pakeitimo arba grąžina sumokėtus pinigus už atitinkamą prekę.
4.4. Kiekviena parduodama prekė turi etiketę, kurioje yra prekės priežiūros arba naudojimo informacija. Pardavėjas neatsako už prekes, kurios buvo sugadintos nesivadovaujant pateiktomis instrukcijomis.
4.5. Prekių kainos yra nurodomos su PVM, prekės parduodamos eurais.
5. Pirkimo pardavimo sutarties sudarymas
5.1. Pirkimo pardavimo sutartis yra sudaroma nuo to laiko, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje įsidėjęs norimas prekes į krepšelį įveda savo vardą, pavardę, kontaktinius duomenis bei pristatymo adresą, susipažįsta su Taisyklėmis, pasirenka mokėjimo būdą bei paspaudžia mokėjimo mygtuką.
5.2. Pirkėjui atlikus mokėjimą, jam elektroniniu paštu yra išsiunčiamas mokėjimo patvirtinimas.
5.3. Paruošus prekes ir jas pristačius nurodytu Pirkėjo adresu arba paruošus atsiimti parduotuvėje yra pranešama elektroniniu paštu/sms žinute apie prekių paruošimą.
5.4. Sudarydamas pirkimo sutartį pirkėjas sutinka, kad jo nurodytu el. paštu būtų siunčiama užsakymo elektroninė sąskaita su pirkimo duomenimis.
5.5. Perkant Juridiniam asmeniui per 5 darbo dienas yra suformuojama sąskaita faktūra nuo apmokėjimo gavimo. Data, nurodyta sąskaitoje faktūroje yra mokėjimo atlikimo data.
6. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes šioje elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės nurodytose Taisyklėse nustatyta tvarka.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes bei už jas sumokėti iš anksto sutartą kainą.
6.3. Esant neatitikimų dėl gautų prekių ar kilus kitokių klausimų, Pirkėjas įsipareigoja nedelsiant apie tai informuoti Pardavėją el. paštu eparduotuve@premiumfashion.lt.
6.4. Pirkėjas, patvirtindamas šias Taisykles patvirtina, kad turi teisę pirkti prekes šioje elektroninėje parduotuvėje.
6.5. Pirkėjas turi teisę patikrinti ir ištaisyti klaidas prieš teikiant galutinį užsakymą. Patvirtindamas užsakymą pirkėjas tuo pačiu patvirtina, kad jo pateikti duomenys yra teisingi.
6.6. Pirkėjas, atlikdamas mokėjimą patvirtina, kad susipažino ir sutinka su Pirkimo Taisyklėmis bei Privatumo Politika.
7. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas reikiamas sąlygas, kad Pirkėjas galėtų naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
7.2. Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui, pažeidžia savo įsipareigojimus arba kitaip kenkia, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be išankstinio perspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve, o išskirtiniais atvejais ištrinti Pirkėjo registraciją ir apie Pirkėjo veiksmus pranešti atitinkamoms institucijoms.
7.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu naudojantis siuntų tarnybų paslaugomis bei vadovaujantis Prekių Pristatymo Taisyklėmis.
7.4. Tuo atveju, jeigu dėl techninės elektroninės parduotuvės klaidos yra parduodama prekė, kurios nebėra sandėlyje arba pateikta kaina yra neteisinga, Pardavėjas kuo skubiau informuos Pirkėją elektroniniu paštu ir nutrauks užsakymo vykdymą. Tuo atveju, kai Pirkėjas jau bus sumokėjęs pinigus už prekę, Pardavėjas yra įsipareigojęs grąžinti pinigus įstatymo numatyta tvarka per 14 kalendorinių dienų nepagrįstai nedelsiant. Pardavėjas nėra atsakingas už užsakymo nevykdymą po užsakymo patvirtinimo išsiuntimo.
7.5. Pardavėjas pasilieka teisę keisti bet kokį šios svetainės turinį arba prekes.
8. Teisė keisti Taisykles
8.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles įskaitant, bet neapsiribojant, dėl:
8.1.1. Taikytinų teisės aktų pakeitimų;
8.1.2. Apmokėjimo sąlygų pakeitimų;
8.1.3. Pasikeitus kurjerio pristatymo arba kitomis tvarkomis;
8.1.4. Pasikeitus sutartimis su partneriais.
8.2. Kiekvieną kartą užsisakant prekes galios tuo metu esanti Pirkimo Taisyklių redakcija.
8.3. Kiekvieną kartą pasikeitus Taisyklėmis jų pakeitimo data bus pateikiama šių Taisyklių 1.6 punkte.
8.4. Pirkėjas yra asmeniškai atsakingas perskaityti Pirkimo Taisykles kiekvieno naujo pirkimo metu.
9. Pristatymas
9.1. Jūsų patogumui naudojame kelis prekių pristatymo metodus:
9.1.1. Galimybė atsiimti prekes fizinėje parduotuvėje Kaune, Vilniuje, Druskininkuose bei Klaipėdoje;
9.1.2. Prekių pristatymą į Pirkėjo pasirinktą LP EXPRESS / OMNIVA terminalą;
9.1.3. Prekių pristatymą naudojantis LP EXPRESS / OMNIVA kurjerių paslaugomis į namus, darbą ar kitą Pirkėjo nurodytą vietą.
9.2. Pardavėjas stengiasi išsiųsti prekes kuo greičiau, kad Pirkėjas gautų prekes per 2-7 darbo dienas. Tačiau dėl nenumatytų arba nekontroliuojamų aplinkybių gali atsirasti pristatymo vėlavimų, dėl ko Pardavėjas nėra atsakingas. Bet kokiu atveju, prekes Pardavėjas įsipareigoja pristatyti ne vėliau nei per 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo patvirtinimo dienos.
9.3. Pristatymas yra laikomas įvykusiu, kai Pirkėjas fiziškai įgyja prekes arba prekės pasiekia pasirinktą siuntų terminalą.
10. Kokybiškų prekių grąžinimas
10.1. Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
10.2. Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekes, turi užpildyti grąžinimo formą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/epremiumfashion-lt ir pats Pirkėjas apmokėti grąžinimo mokestį nuo 2,15 eur. Taip pat Pirkėjas gali grąžinti prekes atnešus į vieną iš PREMIUM parduotuvių, esančių Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje arba Druskininkuose.
10.3. Prekių grąžinimo atveju yra grąžinama Pirkėjui sumokėta suma tik už prekes, už siuntimo išlaidas suma negrąžinama. Suma yra grąžinama per 14 kalendorinių dienų nuo ketinimo grąžinti prekes pateikimo nepagrįstai nedelsiant.
10.4. Pardavėjas pasilieka teisę Pirkėjo sumokėtų pinigų negrąžinti tol, kol prekės nebus gautos atgal ir apžiūrėtos Pardavėjo ir kol Pirkėjas nepateiks pirkimą įrodančių dokumentų.
10.5. Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekių, kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
10.6. Pinigų grąžinimas Pirkėjui atliekamas į sąskaitą, iš kurios buvo atlikta mokėjimo operacija.
10.7. Norint grąžinti prekes, Pirkėjas turi laikytis šių sąlygų:
10.7.1.Grąžinama prekė turi būti nepažeista ir nenešiota, negali būti su dėmėmis bei valyta vandeniu arba kitomis valymo priemonėmis;
10.7.2. Turi būti nepraradusios prekinės išvaizdos (etiketės turi būti nepažeistos, nenukirptos arba kitaip nenuimtos ir t.t.);
10.7.3. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
10.7.4. Prekė turi būti grąžinama originalioje komplektacijoje;
10.7.5. Nuotoliniu būdų grąžinant prekes turi būti užpildoma grąžinimo forma: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/epremiumfashion-lt;
10.7.6. Turi būti pateikti dokumentai, įrodantys pirkimą.
11. Nekokybiškų prekių grąžinimas
11.1. Jeigu Pirkėjui prekė neatitinka kokybės reikalavimų, jis turi ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekės gavimo informuoti Pardavėja el. paštu eparduotuve@premiumfashion.lt.
11.2. Jeigu Pirkėjo įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų dėl gamyklinio broko, Pirkėjas turi teisę per 2 metus nuo prekės gavimo dienos:
11.2.1. Reikalauti neapmokamai sutaisyti gamyklinį broką;
11.2.2. Reikalauti pakeisti prekę tokia pačio modelio kokybiška preke;
11.2.3. Reikalauti iš Pardavėjo sumažinti prekės kainą;
11.2.4. Reikalauti iš Pardavėjo grąžinti pinigus už tuo metu mokėtą prekės kainą;
11.2.5. Pirkėjas neturi teisės reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus už prekę, jeigu prekės trūkumas yra mažareikšmis ir netrukdo naudotis preke toliau.
11.3. Netinkamos prekės turi būti grąžinamos prieš tai informavus Pardavėją el.paštu eparduotuve@premiumfashion.lt nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir pateikiant elektroninę sąskaitą. Sutarus grąžinimo būdą bus galima grąžinti prekes. Taip pat Pirkėjas gali grąžinti prekes atnešus į vieną iš PREMIUM parduotuvių, esančių Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje arba Druskininkuose.
11.4. Pardavėjas įsipareigoja neatlygintai išnagrinėti prekės būklę ir jeigu nesutinka su Pirkėjo reikalavimais grąžinti prekę, pateikti išsamų ir motyvuotą paaiškinimą per 14 kalendorinių dienų nepagrįstai nedelsiant.
11.5. Pardavėjui patenkinus Pirkėjo prašymą grąžinti pinigus už prekę, ne ilgiau negu per 14 kalendorinių dienų nuo Pirkėjo prašymo datos privalo sumokėti mokėtą pirkimo metu kainą už prekę į Pirkėjo sąskaitą.
11.6. Jei Pirkėjas nusipirko prekių komplektą, jis arba ji privalo grąžinti visas komplekto dalis, nepriklausomai, kurios dalys neatitiko kokybės reikalavimų.
12. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė
12.1. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą, išsamumą ir tikslumą.
12.2. Pirkėjas atsako už visus savo veiksmus, atliktus naudojantis šia elektronine parduotuve.
12.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenimis. Jeigu trečiasis asmuo, prisijungęs prie elektroninės parduotuvės, atlieka užsakymus arba kitaip naudojasi prisijungimo duomenimis, pardavėjas šį trečiąjį asmenį laiko Pirkėju.
12.4. Jeigu Pardavėjas pastebės, kad Pirkėjas atlieka netikrus arba suklastotus užsakymus ir tam yra pagrįstas įtarimas, Pardavėjas turi teisę atšaukti užsakymą bei informuoti atitinkamas institucijas.
12.5. Pardavėjas nėra atsakingas už internetinių nuorodų, vedančių į kitų įmonių, organizacijų, institucijų ar asmenų puslapių turinį, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja.
12.6. Atsiradus žalai, Pardavėjas bei Pirkėjas atlygina vienas kitam tik jų konkrečiais veiksmais sukeltus tiesioginius nuostolius.
13. Baigiamosios nuostatos
13.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
13.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo yra sprendžiami derybų būdu. Nepavykus rasti bendros pozicijos, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.